Home / Business / Telekom Romania a incheiat un parteneriat cu Airbnb
airbnb_450

Telekom Romania a incheiat un parteneriat cu Airbnb

Airbnb, unul dintre cele mai puternice start-up-uri din Silicon Valley, care deţine o platformă care îi permite oricui să închirieze online o cameră, un apartament sau o casă, are în prezent listate peste 1.400 de spaţii de cazare din Ro­mâ­nia, mai mult decât dublu faţă de anul anterior, şi se aşteap­tă să accelereze creşterea după sem­na­rea unui parteneriat cu Telekom – cel mai mare grup de comunicaţii fixe şi mo­bile.

„Spaţiile de cazare sunt din Bu­cureşti în principal. Credem că acest par­teneriat va duce la o accelerare”, a declarat pen­tru Christopher Cederskog, manager pentru Europa de Sud-Est în cadrul Airbnb.

În urma parteneriatului, clienţii serviciilor de telefonie mobilă ai Telekom vor primi, după ce se înre­gis­trează pe site-ul firmei americane, în anumite con­diţii, un vou­cher de 30 de euro care poate fi utilizat pentru a în­chiria spaţii de ca­zare. Semnarea acordului în 13 ţări din Euro­pa, inclu­siv Ro­mânia, va contribui la ex­tin­de­rea bazei de clienţi Tele­kom, a declarat Marc Sommer, vi­ce­preşedinte al di­viziei Group Business De­velop­ment în cadrul Deutsche Tele­kom.

„Utilizatorii de smartphone-uri se adaptează la un stil de viaţă digital mobil, iar acest lucru este foarte similar in­di­fe­rent că este vorba de Olanda sau de România. Există o fi­lo­zofie simplă pe care o urmăm în cazul acestor par­te­ne­riate şi aceasta este ca un abonament la DT să fie îmbogăţit cu un portofoliu de alte servicii.”

Clienții de servicii mobile Deutsche Telekom din toate cele 13 piețe europene (Albania, Austria, Croația, Cehia, Germania, Ungaria, Macedonia, Muntenegru, Olanda, Polonia, România, Slovacia) ale grupului, inclusiv România, vor avea parte de o ofertă specială în această primăvară: fiecare client Telekom care se înregistrează pe platforma Airbnb va primi un voucher în valoare de 30 de euro pentru următoarea călătorie.

„Airbnb este un pionier în economia colaborativă, de sharing. Conceptul reflectă perfect promisiunea brand-ului nostru -EXPERIENȚE ÎMPREUNĂ. Prin acest parteneriat, putem oferi clienților noștri un beneficiu consistent, prin voucherul de 30 de euro. Această colaborare este în linie cu strategia  „Win with partners” a Deutsche Telekom, care îşi propune să creeze valoare adăugată prin parteneriate”, a declarat Niek-Jan van Damme, membru al Boardului Deutsche Telekom, responsabil pentru Inovație.

About Fulvia Meirosu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>