Airbnb, unul dintre cele mai puternice start-up-uri din Silicon Valley, care deţine o platformă care îi permite oricui să închirieze online o cameră, un apartament sau o casă, are în prezent listate peste 1.400 de spaţii de cazare din România, mai mult decât dublu faţă de anul anterior, şi se aşteaptă să accelereze creşterea după semnarea unui parteneriat cu Telekom – cel mai mare grup de comunicaţii fixe şi mobile.
„Spaţiile de cazare sunt din Bucureşti în principal. Credem că acest parteneriat va duce la o accelerare”, a declarat pentru Christopher Cederskog, manager pentru Europa de Sud-Est în cadrul Airbnb.
În urma parteneriatului, clienţii serviciilor de telefonie mobilă ai Telekom vor primi, după ce se înregistrează pe site-ul firmei americane, în anumite condiţii, un voucher de 30 de euro care poate fi utilizat pentru a închiria spaţii de cazare. Semnarea acordului în 13 ţări din Europa, inclusiv România, va contribui la extinderea bazei de clienţi Telekom, a declarat Marc Sommer, vicepreşedinte al diviziei Group Business Development în cadrul Deutsche Telekom.
„Utilizatorii de smartphone-uri se adaptează la un stil de viaţă digital mobil, iar acest lucru este foarte similar indiferent că este vorba de Olanda sau de România. Există o filozofie simplă pe care o urmăm în cazul acestor parteneriate şi aceasta este ca un abonament la DT să fie îmbogăţit cu un portofoliu de alte servicii.”
Clienții de servicii mobile Deutsche Telekom din toate cele 13 piețe europene (Albania, Austria, Croația, Cehia, Germania, Ungaria, Macedonia, Muntenegru, Olanda, Polonia, România, Slovacia) ale grupului, inclusiv România, vor avea parte de o ofertă specială în această primăvară: fiecare client Telekom care se înregistrează pe platforma Airbnb va primi un voucher în valoare de 30 de euro pentru următoarea călătorie.
„Airbnb este un pionier în economia colaborativă, de sharing. Conceptul reflectă perfect promisiunea brand-ului nostru -EXPERIENȚE ÎMPREUNĂ. Prin acest parteneriat, putem oferi clienților noștri un beneficiu consistent, prin voucherul de 30 de euro. Această colaborare este în linie cu strategia „Win with partners” a Deutsche Telekom, care îşi propune să creeze valoare adăugată prin parteneriate”, a declarat Niek-Jan van Damme, membru al Boardului Deutsche Telekom, responsabil pentru Inovație.